ul. Grodzka 42/1, 31-044, Kraków 575 435 442 info@city360.com.pl

Fakty i liczby

Statystyki nie kłamią

Dlaczego wirtualne spacery są idealnym rozwiązaniem dla Państwa firmy

  1. Wirtualne spacery zwiększają rezerwacje przez Internet średnio o 85%.
  2. 75% osób pytanych w jaki sposób dokonują rezerwacji, odpowiedziało, że przed podjęciem ostatecznej decyzji odwiedza 3-4 razy stronę internetową danego obiektu/ firmy.
  3. Wg statystyk 15% wszystkich rezerwacji dokonuje się przez Internet, natomiast 65% wszystkich rezerwacji jest efektem poszukiwań w sieci. Internet stał się głównym źródłem informacji dla zainteresowanych potencjalnych klientów.
  4. Szacowany zwrot z inwestycji (ROI) następuje w niecałe 4 tygodnie.
  5. Dana nieruchomość dzięki zastosowaniu wirtualne wycieczki jest możliwa do zwiedzenia przez Państwa Klientów w systemie 24/7

Statystyki dowodzą, że osoby poszukujące nieruchomości w danym mieście posługują się głównie informacjami znajdującymi się w sieci.

Najczęściej odwiedzanymi stronami są zdecydowanie te, które zawierają wirtualny spacer.

Na podstawie tych statystyk, można stwierdzić, że stosując wirtualne wycieczki znacznie zmniejszamy nakłady ponoszone na reklamę.

Zatrzymaj Klienta dłużej na swojej stronie internetowej!

W przeciwieństwie do innych narzędzi marketingowych wirtualne spacery zatrzymują użytkownika dłużej na stronie internetowej, a tym samym powstrzymują od poszukiwania u konkurentów usług tego samego typu.

Niektóre dane pobrane przez Google: *

Wirtualne wycieczki zwiększają dwukrotnie zainteresowanie klientów dana ofertą

  1. Osoby przeglądające oferty w internecie dwa razy częściej dokonują rezerwację 
  2. Na podstawie badań stwierdzono, że 67% internautów jest bardziej zainteresowana  ofertami, które posiadają wirtualne wycieczki 
  3. W  eksperymencie badawczym, jedynie 7% osób badanych, stwierdziło, że wirtualne wycieczki są zbędnym narzędziem a 26%  było obojętnych.

* Zobacz studium szczegóły poniżej

* szczegóły dotyczące badań

Ilościowe badanie rynku zostało przeprowadzone w lipcu 2015 roku przez niezależną firmę badawczą, w celu lepszego zrozumienia wpływu wirtualnych wycieczek na rosnące zainteresowanie konsumentów lokalnymi przedsiębiorstwami (szczególnie w branży hotelarskiej i restauracyjnej).

  1. Wyniki badań przeprowadzono w Internecie wśród konsumentów, którzy szukali online restauracji lub hotelu w ciągu ostatnich 30 dni (przy użyciu dowolnego urządzenia).
  2. Łączna próba to 1201 respondentów, których objęło badanie w okresie pomiędzy 21 lipca a 2 sierpnia 2015 roku.
  3. W badaniu wzięto pod uwagę różne typy przedsiębiorstw (jeden hotel, jedna restauracja), opatrzone były one w takie same podstawowe informacje, zdjęcia i/lub wirtualne wycieczki (ten sam nośniki zostały wykorzystane do stworzenia każdej wersji).
  4. Respondenci oceniali hotele i restauracje posiadające wirtualne wycieczki i te w których nie było takiego narzędzia.
  5. Każdy osoba biorąca udział w badaniu oceniała: 1 hotel i 1 restaurację, 1 przedsiębiorstwo, które posiadało wirtualną wycieczkę i drugie, które wycieczki nie posiadało.
  6. Uwaga: oferty były przydzielone losowo.
  7. Respondenci zostali pouczeni, aby ocenić swoje zainteresowanie pod kontem ewentualnej rezerwacji.
  8. Następnie zebrano i opracowano oceny dotyczące atrakcyjności ofert posiadających na stronie spacer wirtualny i ofert które spacerów nie posiadały.

Napisz do nas

Zapraszamy Państwa do kontaktu w celu BEZPŁATNYCH konsultacji


Positive SSL Wildcard